SVERIGETUR

I  går natt jobbet jeg, enda jeg hadde litt feber og følte meg elendig. Men det gikk veldig bra, og i dag følte jeg meg mye bedre. Etter en kort natts søvn kjørte vi til Sverige. Heldigvis var alt åpent der, og vi fikk handlet mat, godis og snus. (Jeg snuser ikke, bare så det er sagt) I Sverige var det skikkelig kaldt idag, ikke så rart siden vi dro langt oppå fjellet!

Da vi kom hjem grillet på på terassen. Det er så koselig å grille ute når det er så fint vær som det var her i Norge!. Nå er jeg veldig mett av god grillmat, og resten av kvelden skal jeg bare slappe av å se på TV. Så ikke Paradise Hotell i går, men regner med jeg ikke gikk glipp av så mye? Møtte Stine Marie fra Paradise Hotell i gårkveld da jeg var på jobb. Hun var akkurat sånn som hun ser ut på TV, veldig hyggelig jente.

ps: Grunnen til at det har vært litt lite blogging de siste dagene er fordi vi ikke har en velfungerende internett her. Venter på noe i posten som skal være mye bedre – men ting tar tiid tydligvis!

Flere bilder av leiligheten vår

18 kommentarer

Siste innlegg