NATTA ER BEST

I dag har jeg hatt en stressende dag. Måtte hjem på posthuset å hente en pakke uten pakkelappe (den har blitt kastet eller rotet bort) Dama på posthuset letet lenge, men heldigvis fannt hun pakken min. Det spennende innholdet blogger jeg om senere..

Leo ble lykkelig for å se meg igjen, lenge siden jeg har sett han så glad. Han sovnet i fanget mitt til slutt. For en koselig hund. Han jagde også en stoor edderkopp som løp over gulvet, huff som jeg hater edderkopper. Virker som han synes det er veeldig spennende med hæslige innsekter. hahah

Rakk å spise middag hjemme før jeg skulle på jobbintervju. Heldigvis. Men greide å grise til toppen min, og det gir jo ikke det beste førsteintrykket akkurat. Typisk meg!

Da jeg kom hjem i min leilighet igjen måtte jeg få litt friskluft. Hadde jo ikke rukket å trent i dag, så jeg drog ut på en entimers gå/joggetur. Det var utrolig herlig å gå ute om kvelden, alt er så rolig. Ingen biler…

Nå jobber jeg som en helt med bacheloroppgaven. Jobber alltid så bra på natta. Aner virkelig ikke hvorfor. Men natta funker best for meg – merkelig nok

Random bilde

Hatt en fin dag?

14 kommentarer

Siste innlegg