DEN BESTE LØSNINGEN

Tenkte jeg skulle fortelle dere om pakken jeg fikk i posten for noen dager siden. Jeg mottok endelig produktene fra NOKA, produkter for å gå ned i vekt og få en sunnere livsstil. Etter nesten 2 år i USA må jeg legge om kostholdet og kutte ut all den usunne maten jeg har blitt så vant til.

 

NOKA kommer med både herlige crisp bars, milkshake, confect bars og supper, og alle disse produktene erstatter vanlige måltider. Jeg har allerede smakt på milkshaken og crispbarene og de smaker utrolig godt! Det beste er at søtsuget forsvinner og dette er et sunnt alternativ, for de inneholder vitaminer,mineraler og proteiner. En veldig god løsning for meg som elsker godteri. Når man bruker disse produktene slik som er anbefalt vil man gå ned i vekt.

Hvis du er interessert i å prøve disse produktene så finner du de her. De er virkelig verd å prøvde hvis man vil gå ned litt i vekt. Cripsbarene finner du blandt annet her, confectbar her, og milkshaken finner du her.

Trodde aldri at det skulle smake så godt som det gjør, og nå kan jeg lett erstatte godteri med confectbars og crispbars ? et mye sunnere alternativ. Det blir spennende å se resultatene fremover, og jeg kommer til å oppdattere dere underveis.
Har du prøvd disse produktene før?

16 kommentarer

Siste innlegg