MERKELIGE MENNESKER

Nå har jeg endelig kommet hjem fra jobb. Det pøsregnet da jeg måtte gå fra nattbussen og hjem. Da jeg satte meg på nattbussen la jeg merke til milelang taxi kø, og da lurer jeg litt: hvorfor orker folk  å stå leeenge i Taxi kø i pøsregnet midt på natta?! Hvorfor ikke ta nattbussen  isteded som både er billigere, går før man får tak i taxi og kjører rundt omkring i hele byen. SKjønner at folk som bor laaangt unna der det ikke går nattbuss må ta taxi, men tviler på at det gjelder for alle i den milelange køa.

Jeg er helt utslitt nå, sitter å ser på ser intervju med Obama på TVn, intervjuet av Opera. Ganske kjedlig. Må nok finne sengen snart! Ellers kommer jeg til å sove bort hele morgendagen.

Søkte forresten på DRØMMEJOBBEN idag! Håper jeg får den! Da blir jeg fornøyd ja!

Savner kjæresten min

Natta

33 kommentarer

Siste innlegg