WELCOME TO TRONDHEIM?!

Det er tydelig at streiken setter sine preg på byen vår når ikke en gang søppelmennene gidder å møte opp på jobb. SÅ forsøpplet har jeg aldri sett byen før, tilogmed ikke etter en 17.Mai feiring. Nå er jeg lei av streik

Vi ble ikke så veldig fornøyde av det vi så. Hhahah..

Jeg stod opp med fint vær i morgest og hadde på meg lette sandaler. Men så kom det en regnstorm og da funket pluttselig ikke skoene så godt lengre. Da kom jeg på hvorfor jeg elsker å bo i utlandet. Her er det skikkelig surt og kaldt i dag, og jeg lengter tilbake til Florida.

Nå har jeg endelig sommerferie! Ikke så lett å se ut i fra været, men det føles fantastisk likevel! Det er så godt å være ferdig med all lesing og pugging! Nå kan jeg endelig slappe av! Eksamen i dag gikk som den gikk, får vell egentlig ikke vite det før resultatet kommer, men jeg tror ikke det gikk så bra som jeg hadde håpet.

Er det lenge til du har ferie?

20 kommentarer

Siste innlegg