HIPP HURRA JEG ER GLAD

I dag dro jeg på BI og leverte bacheloroppgaven min! Endelig er det gjort, og jeg kan ta sommerferie med god samvittighet! Aner ikke hvor mange timer jeg har brukt på den oppgaven jeg, men det er mange! Får resultatet i løpet av Juli og det blir spennende å se hvordan karakter jeg får. Er iallefall ganske fornøyd med arbeidet jeg har gjort.

Og imorgen drar vi til syyyyden! Det skal bli herlig, for her har vi bare 7 grader i dag, og det er iiiskaldt. Syden er perfekt feiring for å være ferdig med skoleåret. KAn ikke beskrive hvor godt det blir å reise bort å oppleve noe nytt igjen. Jeg vil jo se mest mulig av verden, og nå skal jeg til et land jeg aldri har vært i før. 

Var også en tur på trening i dag, på Elixia. Skal trene der hver dag (bortsett fra når jeg er bortreist såklart) fordi de har så mange effektive apparater. Er veldig stiv etter treningen i går, og det er godt å kjenne at man har trent. TIl frokost spiste jeg en veldig god bar fra Noka som er mettende og tilfredstiller søtsuget. Beste frokosten jeg har smakt.

Hva gjør du i dag?

13 kommentarer

Siste innlegg