WÆÆÆÆ

Mamma kjørte oss ut på en landevei da jeg skulle øvelseskjøre idag. Jeg har ikke kjørt sammen med henne på 2 år nå, siden jeg har bodd i USA så lenge. Da hun stoppet bilen og var klar til å bytte plass ble jeg ganske sjokkert. Skulle amatør-meg starte rett på veien?? Jeg hadde sett for meg en fotballbane eller et stort område jeg kunne venne meg til bilen.

Men neida, vi startet rett på veien. Jeg var livredd, synes det er så skiummelt å kjøre. Det gikk ganske greit i starten, kjørte jo barer rett fremover og det var ingen andre biler på veien. Skal nevnes at jeg kvelte bilen et par ganger før jeg fikk startet den, og jeg måtte kjøre forbi en unge (stakkars unge) de første meterne jeg kjørte.

Fikk jo øvd meg litt, men etter en times tid skulle vi kjøre hjem. Mamma stolte på at jeg kunne få oss hjem sikker og trygg. Det gikk jo bra det… Helt til… Jeg måtte stoppe i et kryss, bilen trillet til midten av veien, jeg blokkerte traffikken i alle retninger, kvelte bilen og måtte bytte plass med mamma. Haha,, huff, jeg ble skremt jeg da. Og slik avsluttet vi dagens kjøretime.

Konklusjon: Jeg kjører automat bil mye bedre en manuell.

Såååå koselig å se Leo igjen:

"Posere vellvillig"

"Nå gidder jeg ikke mer"

"Nå er Linda spist opp"

51 kommentarer

Siste innlegg