DET SKAL IKKE GÅ AN!

I dag hadde jeg endelig fått tak i adapter, og jeg gledet meg til å bruke rettetangen jeg kjøpte i USA da jeg bodde der. Jeg fant nermeste stikkontakt i leiligheten, og da jeg satte den i hørte jeg knitrende lyder. Før jeg rakk å reagere eller gjøre noe som helst, så eksploderte hele greia! Det kom en flamme og veldig mye røyk.

Haha, det er bare jeg som får til sånnt! Røyken sto fra den søte rosa rettetangen, og den ble ødelagt for alltid. Måtte henge den på verandaen på grunn av all røyken, og det luktet forferdelig svidd i hele leiligheten i lang tid etterpå.

Måtte faktisk ta med den røykstinkende rettetangen på bussen fordi jeg skulle levere den i en butikk

 

Er det mulig? Jeg hadde jo ikke tenkt på at strømstyrken er forskjellig i Norge og USA, men nå har jeg lært ? på den tunge måten. Skal innrømme jeg ble ganske skremt da det skjedde.

Opplevd noe liknende?


29 kommentarer

Siste innlegg