HEFTIG

Planen i dag var å stå opp 05.50, derfor la jeg med tidlig i går. Men jeg liker ikke å stå opp så tidlig når jeg ikke skal jobbe, så jeg stod ikke opp før 07.30.(tyyypisk meg altså)  Da rekker jeg ikke trening før alt det andre jeg har å gjøre i dag. Får ta treningsøkten i kveld i stedet.

Forresten så har jeg prestert å rote bort laderen til speilrefleks kameraet mitt. Så jeg får ikke brukt det før jeg kjøper ny lader:S Det er veldig kjipt, for jeg trenger kameraet nå!

Snart drar jeg hjem til familien en tur for jeg har noe jeg må gjøre der. Skal også farte litt rundt og gjøre noe viktig jeg burde ha gjort for lenge siden, blandt annet dra innom biltilsynet.

Ps: Hukser dere at jeg øvelseskjørte? Jeg fikk vite i ettertid at jeg faktisk ødela bilen til mamma. Huff, gruer meg til å kjøre igjen. det er virkelig noe jeg ikke kan.
Hva er dine planer for dagen?

47 kommentarer

Siste innlegg