BLIR HELT SJOKKA JEG – FOR EN KUNDESERVICE!

I dag var jeg på shopping og kjøpte syykt mye fint! Skal ta bilder av alt å legge ut litt senere så dere får se kuppene jeg fant. Men uansett, jeg var innom en butikk og skulle betale noen varer. (orker ikke si hvilken butikk og hvor det var) Da personen i kassen hadde slått inn varene, ble summen mye høyere enn den skulle. Slik var samtalen:

Butikkansatt: Det blir 180 kroner

Meg: Nei, det er 80. (hadde nemlig funnet noe på salg)

Butikkansatt: Jeg så ikke det jeg. (så slo personen inn den riktige summen)

Butikkansatt: Du trenger ikke ta den tonen!

Meg: (WTF! ble helt sjokker jeg. Visste ikke hva jeg skulle si)

Enn å være så frekk mot en kunde. Jeg fortalte høflig og informativt at varene koster 80 kr. Personen gjorde en feil og burde ha beklaget det og slått inn den riktige summen i stedet for å komme med en slik usaklig og spydig kommentar. Tydligvis har ikke personen fått god nok opplæring, nemlig at KUNDEN HAR ALLTID RETT!  Det var det første jeg lærte da jeg jobbet i butikk.

Opplevd noe liknende?

56 kommentarer

Siste innlegg