DET VAR 100% PERFEKT, HELT TIL….

For et fantastisk vær det har vært i dag. Det er derfor jeg ikke har blogget så mye. Må jo utnytte finværet når det endelig er en soldag i Trondheim. Har hatt svært få av de i det siste. Etter trening tok jeg med meg Eclipse ut i sola for å få litt farge og for å nyte varmen.
Da visningen på leiligheten var ferdig, grillet jeg og kjæresten min. Under grillinga skjedde en bitteliten ulykke som jeg skal fortelle om senere. Det var utrolig koselig å grille – jeg elsker grillmat!

Hadde på meg den nye sommerkjolen jeg fikk fra mamma her om dagen. Den er fra Garden collection – HM

Været var helt perfekt helt til klokken 17.00. Da kom det nemlig svarte skyer på himmelen…
Og ET HEFTIG tordenvær med lyn og pøsregn startet! Men jeg er bare glad det var sol resten av dagen, så jeg er fornøyd!

Nå skal jeg se den nyeste episoden av The Hills som dere kan se her.

Har dere finvær?

27 kommentarer

Siste innlegg