EN FANTASTISK DAG

Øvelseskjøringa i dag gikk overraskende bra. Jeg krasjet ikke bilen! Men jeg holdt på å krasje i en stolpe!Hahha, nok om det! Den bilen jeg kjørte i dag var tusen ganger bedre å kjøre enn den jeg kjørte sist. Den tålte mye mer før den plutselig stoppet. Kjørte tilogmed på veien i dag, og greide det ganske bra! Nå gleder jeg meg faktisk til neste gang vi skal kjøre.

Da jeg var ferdig med øvelseskjøringa dro jeg og kjæresten min hjem til hans familie og grillet og hadde det koselig. Som nevnt tidligere så er jeg stor fan av grillmat, og været var jo helt perfekt.  Maten var kjempe god, og jeg ble stappmett. Tror nesten jeg spiste litt for mye!


Hahaha… SUpert! Virkelig fotogen!

Ps: Skoene fra forrige innlegg er fra gojane.com for de som lurte på det. Jeg har de i fargen svart. De koster cirka  rundt 120 kr, og gojane.com sender også til Norge. Sko er visst tollfritt har jeg hørt.
Hatt en fin dag dere eller?

47 kommentarer

Siste innlegg