DRUKNET KATT

Herregud jeg føler meg som en druknet katt! Skulle på trening og jogger alltid dit, men i dag pøøøsregnet det! Hadde ikke noen annen mulighet til å komme meg på trening, så jeg måtte jogge  i dag også! Jeg kom frem uten å drukne, men bare så vidt. Klærne var gjennomvåte av regnet, og jeg måtte trene slik. Ikke særlig behagelig, men jeg fikk en veldig god treningsøkt likevell! SÅ det var absolutt verd det.

Etter trening drog jeg på butikken og kjøpte favorittmaten min, nemlig yoghurt og Vannmelon. Blir aldri lei vannmelon, for det er så forfriskende. Ganske mettende også. Veldig godt å spise etter en god treningsøkt.


Utslitt, usminket og kald! Tror jeg må hoppe i dusjen før jeg blir syk!

Tenkte å legge ut en liten treningsvideo til dere litt senere i dag. En video som viser den beste mageøvelsen jeg noen sinne har gjort! Kjenner det i magemusklene enda, og det er 3 dager siden jeg gjorde øvelsen. Veldig effektiv, tung og morsom!
Er dere interessert i at jeg skal legge ut den videoen?

35 kommentarer

Siste innlegg