JUST MY DAY

I går kveld var jeg utslitt etter 2 treningsøkter. La meg egentlig ganske tidlig, og sovnet mens jeg så på film. Sov kjeempe lenge i dag, det er så godt å få hvilt ut når man er sliten. Hadde planer om å skrive brev til en slektning i Canada i går, men orket ikke, så får gjøre det i dag i stedet.

Stjal med meg en rettetang da jeg var hjemme hos mamma på Mandag, siden min eksploderte da jeg brukte feil adapter. Hadde gledet meg  til å endelig rette ut håret igjen, men rettetangen funket ikke. Typisk!

FIkk forresten høre at vi skal passe denne karen i neste uke. Fra Mandag til Onsdag. Jeg gleder meg allerede!


Akkurat nå er det slik ute:

Men det er visst meldt slik utover dagen: (I wish!)

Guess what!! I dag bestilte jeg endelig lader til Speilreflekskameraet mitt. Fannt et kjempe kupp på nettet, og gleder meg sykt mye til jeg endelig kan bruke kameraet igjen! Jeg betalte kun 161 inkludert frakt. Og på Expert skulle de ha 550 for en lader… Utrolig hva man kan finne på nettet.

Hva gjør du idag?

35 kommentarer

Siste innlegg