FINITO

Nå har jeg vært på trening og er helt utslitt. Jogget lenge før jeg drog på Elixia, og trente armer, ben og mage når jeg kom på treningssenteret. Resten av dagen skal jeg bare slappe av – noe jeg  jeg virkelig fortjener. Deilig å være finito med dagens treningsøkt. Tror jeg dropper 2 økter i dag, det tok virkelig på i går.

Det ble ikke noe finvær i dag heller. Veldig kjipt når jeg har ferie. Heldigvis skal jeg ha ferie hele Juli, så får håpe det blir noen fine dager fremover.

Eller så har jeg noe jeg vil dele med dere: Det er sikkert flere som er like hektet på The Hills og The city som meg! Men siden MTVer helt klikk for tiden, så kan man ikke se episodene der lengre. Fikk tips av en hyggelig bloggleser at The City episodene kan sees her


Har dere finvær?

35 kommentarer

Siste innlegg