MANGE HAR SPURT MEG OM….

……Produktene fra NOKA. SÅ her kommer et lite info innlegg om produktene jeg er så glad i!

Noka dietten består av Shaker, barer, nudler og supper. Jeg har kun smakt på Shakene og barene, og det smaker veldig godt. Min favoritt er barene, for de metter søtsuget veldig godt, spesielt konfekt barene (De inneholder kun 213 kalorier, og er mye bedre å spise enn en vanlig sjokolade fordi de erstatter et måltid og er mye sunnere.( Min største svakhet er nemlig sjokolade, så dette er et godt alternativ for meg.

Det som også er så bra med disse herlige barene er at de dekker kroppens behov for mineraler, vitaminer, sporstoff, proteiner og fettstoff, uten at de inneholder mer enn 213 kalorier. Jeg har faktisk gått ned noen kg allerede, og jeg erstatter 2 måltider hver dag med disser barene. SPiser ellers sunt og trener mye.

Pulverdietter funker ikke sier du? Mange kommenterer å skriver at strax man slutter på denne dietten, så vil man gå opp i vekt igjen. det stemmer ikke hvis man gjør det riktig, og nå skal jeg forklare hvorfor. Først og fremst så er Noka dietten er en Lav kaloridiett. Det som skjer når man går på en lavkalori diett er at fettcellene i kroppen skrumper inn og blir mindre. Det kan ta flere måneder før fettcellene finner sin nye struktur, derfor er stabiliseringsperioden etter en slik diett veldig viktig! Når man har oppnådd sin trivselsvekt så må man passe på energiinntaket en periode etter at dietten er over. Det er nemlig stabiliseringsperioden etter dietten som er avgjørende for å holde idealvekten. Når vekten har vært stabil i 6 måneder så kan man forventeg å holde den vekten fremover. I tilegg er det effektivt å trene og ellers leve et sunnt liv.


For å stabilisere vekten bør man gradvis bytte ut disse produktene med vanlige måltider, og det kan man bruke 2-3 uker på.

Har du smakt slike barer?

21 kommentarer

Siste innlegg