JEG HADDE PLANER OM Å TA EN LIVINGDOLL

…. De som leser bloggen til Elise (Livingdoll) skjønner nok hva jeg mener med overskriften. Men jeg velger å ikke gjøre det likevell, er nemlig alt for glad i å blogge. Hahaha….

I dag var været sykt fantastisk i Trondheim. Jeg har solet meg i hele dag, og lest Eclipse for å få tiden til å gå. Life is good! PÅ grunn av finværet fikk jeg mye energi også, og dro på en lang jogge/gå tur. (Ja det ble så varmt at jeg ikke greide å jogge hele veien) Etter treningsturen jogget jeg ned til treningssenteret og trente en times tid der også. Jeg har blitt avhengig av å trene føler jeg, og i går da jeg skulle ta en dag med treningsfri ble jeg helt stresset! Men jeg greide å ta fri likevell, og jeg tror jeg trenger treningsfri en gang i uka.  I dag skal vi forresten grille! Cant wait!

Hva har du gjort i dag?

42 kommentarer

Siste innlegg