ECLIPSE – DETTE ER MIN MENING

I dag ble det sol og herlig vær likevell! Solet meg i over 4 timer, og etterpå så grillet vi. Det ble en veldig koselig dag. Tror jeg leste rundt 150 sider videre i Eclipse boka mi, og selv om jeg fortsatt hadde igjen en del sider, bestemte vi oss for å dra på kino for å se filmen. Jeg har ventet lenge nok nå, og jeg gledet meg sykt mye til å se den!

For å være helt ærlig så ble jeg litt skuffet over filmen. Jeg vet ikke om det er fordi denne filmen var dårligere enn de andre filmene, eller om det er fordi jeg har lest boka først. Eclipse er den eneste boka jeg har lest før jeg har sett filmen, og det var mye fra boka som ikke var med – småe ting som jeg savnet. Hadde egentlig forventet mye mer av filmen, siden jeg har hørt så mye bra om den. Det ene positive var jo at Bella inrømte at hun likte Jacob. For jeg er på team Jacob
Hva synes du om filmen?

45 kommentarer

Siste innlegg