JEG VAR KJEMPE REDD

Da jeg var hjemme til mamma i går så gikk jeg utenfor huset og ropte på katten. Hun bruker alltid å komme når jeg roper – det har hun alltid gjort. Men i går så kom det ingen katt da jeg ropte. Jeg ble egentlig litt stresset, og redd for at det hadde skjedd henne noe, men jeg ga ikke opp. Hvert 5.minutt gikk jeg ute for å rope på henne, men fortsatt ingen katt dukket opp. Pluttselig hørte jeg litt mjauing, og da kom nabokatten løpende. Hun prøvde å løpe rett inn i huset vårt, men da stengte jeg døra.

En halvtime senere, med mye roping etter katten, kom hun pluttselig til døra. Hun var våt av regnet og så veldig sliten ut. Kanskje hun hadde hørt all ropingen, bare at hun var langt unna. Iallefall så fikk jeg gitt henne mye mat, og det var veldig befriende å se at alt stod bra til med henne! Puuh

Hun elsker virkelig å bli klødd under magen. Så søtt!

Se som hun koser seg

Ikke sant hun er søt?

32 kommentarer

Siste innlegg