FØLER DET VAR DAGENS!

I dag hadde jeg store planer om å sove til kl 09.00 fordi jeg trossalt skal jobbe i natt! Og da er det lurt å sove lenge. Men Leo hadde desverre andre planer og vekkte meg lenge før tiden, han var rastløs og ga seg ikke før jeg stod opp. Tenkte å ta han med på en lang joggetur idag, slik at han blir sliten og litt mer rolig, så i 11tiden dro vi på en lang løpetur i finvære.

Leo er ikke den beste joggepartneren akkurat, for etter 30 min var han utslitt. Men vi holdt likevell ut en times tid, for jeg må jogge mer en 30 min, det er ikke nok. Nå er jeg kjempe sliten, hadde planer om å dra på Elixia også, men vet ikke om jeg orker. Føler dette var dagens treningsøkt! Siden det er så fint vær vil jeg heller bruke tiden på å sole meg å lese ferdig Eclipse. Burde vell ha kjøpt den siste boka også, men jeg aner ikke hvor de selger den? Noen som vet?

Hva gjør du idag?

16 kommentarer

Siste innlegg