ITS GETTING HOT IN HERE

I dag voknet jeg nesten av heteslag. Det blir sykt varmt i leiligheten når solen skinner. Hadde planer om å sole meg, men før jeg rakk å skifte om eller spise frokost, ble det plutselig torden og lyn og regn! Typisk!

Heldigvis varte ikke tordenværet spesielt lenge, og på under 15 min var det knallblå himmel og sol igjen. Så nå kan jeg endelig nyte finværet og sole meg litt. Det er så godt å ha fri! Nå har jeg langhelg de luxe!

Mamma hentet Leo i går. Ganske trist egentlig, begynte å bli så vant til å ha han her. Men han ble overlykkelig for å se henne, og jeg vet han gledet seg til å komme hjem. Borte bra, men hjemme best!
I går var det vg lista topp 20 her i byen, men jeg giddet ikke dra på det. Angrer litt, men jeg skulle jo jobbe på natta, så ville heller trene å rydde huset før jobb. Jeg jobbet på afterpartyet der alle artistene var. Det ble en del folk utover kvelden, men en ganske grei dag på jobb.
Har du vært på vg lista topp 20?

23 kommentarer

Siste innlegg