FOR EN MERKELIG DAG!

I dag er jeg sliten, trøtt, mett, sulten, rastløs, utslitt! Alt på en gang! For en merkelig følelse. Prøvde å slappe av litt siden jeg var så sliten, men da ble jeg bare stresset fordi jeg ikke fikk gjort noe. Føler jeg mangler energi og må spise, men er mett og kvalm. Har ikke lyst til å gjøre noe, men samtidig har jeg lyst til å gjøre så mye! MEERKELIG,merkelig følelse! Noen som har følt det slik?

Jeg har så mange drømmer, så mye jeg vil gjøre. Men er ikke i en situasjon hvor jeg kan realisere alle drømmene mine akkurat nå. Føler at begrensninger holder meg tilbake, og det er faktisk ganske frustrerende. Ting tar ofte litt tid…

Skal ta meg en lang gåtur i friskluft nå, kanskje formen blir litt bedre da. Skal også en tur innom Elixia å trene, hvis jeg orker. De sier jo trening skal skape mer energi, så får håpe det funker. Det skal jo funke.

Veldig kjipt at høsten har kommet allerede. Det er regn, kaldt og mørkt ute. Lite som minner om sommer! Veldig dårlig synes jeg, når vi bare er halvveis i Juli. Hadde jo håpet på en litt lengre sommer! Det er jo nesten bare å pakke ned alle sommerklærne og ta høstklærne. Denne sommeren gikk alt for fort.

11 kommentarer

Siste innlegg