JEG ER KÅRET TIL NORGES DÅRLIGSTE BLOGGER

…I en ganske så uhøytidlig kåring gjort av meg selv! Har jo ikke blogget ordentlig på flere dager nå, men sånn går det når man har mye koselig å gjøre i hverdagen og prioriterer helt andre ting enn å sitte foran en PC.

I går og i dag har det endelig vært sommervær! Fy Søren så varmt det er – nesten litt for varmt! Fikk besøk av søstren min i går, og vi solet oss så lenge solen steikte. Gikk også på en lang,koselig tur  før vi grillet masse god mat. Det er så herlig å sitte ute i sola når det er så fint vær. Fant ut at jeg ikke trengte å kjøpe den siste Twilight boka, fordi jeg har den på Iphonen. Glad jeg oppdaget det før jeg bestilte meg bok.

(Øver meg på å sette opp hår, det er ikke min sterkeste side akkurat)
I dag har jeg vært på farten hele dagen! Stod opp 07.00 og dro hjem til mamma en tur. Der måtte jeg hente mange tinger før jeg ble hentet av stefaren min og vi dro på Elixia. Jeg trente over en time, og han ble jo aldri ferdig med treningen. Derfor satte jeg meg på terassen og solet meg i mens jeg ventet. Ganske fornøyd med det. Etteroå dro vi på tennistrening. Åh, som jeg elsker å spille tennis. Glemmer alltid hvor gøy det er, men når jeg endelig spiller vil jeg aldri stoppe. SÅ var jeg på shopping med søstra mi. Så mye å gjøre om dagen! Love it!

Hatt en fin dag?

16 kommentarer

Siste innlegg