DAFF DAFF WAKA WAKA PAAAIN!!

Herregud så vond hodepine jeg fikk akkurat nå! Føler meg ganske slik:

Stod opp tidlig i morgest og skulle trodd jeg hadde fått nok søvn, men jeg var halveis i koma og måtte legge meg i 2 timer til. Det funket mye bedre! Hadde noen ærend å gjøre i byen idag, og hadde det travelt siden det er visning i leiligheten nå snart. Det betyr VASKING, RYDDING, VASKING og RYDDING! Er heldigvis ferdig med det meste nå, og visningen starter om cirka 7 minutter.

Forresten, arret mitt fra i går når jeg kranglet  med strykegjernet, har blitt MYE verre. Det ser helt grusomt ut. Hver gang jeg ser det (og det er ofte!) blir jeg sur fordi at jeg alltid skal ta snarveier. Det er jo derfor jeg brennte meg! BLÆh, det BØR gå bort! Ellers blir jeg ganske trist. Vurderte tilogmed å ta tatovering over arret, slik at det ikke skal vises lengre.
Hva gjør du idag?

13 kommentarer

Siste innlegg