HAR EGENTLIG MYE PÅ TIMEPLANEN, MEEN…

…I dag føler jeg heller for å ta meg en 100 % fridag, uten å dra ut noen steder. Samler heller opp alle ærend og gjør de i morgen. Har jo en del ting å gjøre hjemme også, så skal ikke bare ligge på latsiden.

Startet dagen med en herlig frokost: En noka bar med kun 200 kalorier, som gir all den næringen man trenger til et måltid. En god start på dagen. Jeg elsker disse barene og gleder meg til hvert måltid. (Fåes kjøpt her blandt annet) Verd å prøve.

Nå skal jeg rydde litt i papirer og starte med noe skolearbeid. Greit å gjøre noe fornuftig når det er så dårlig vær ute. Skal også ta meg en joggetur, for det er en stund siden sist nå.

Resten av dagen skal jeg gå rundt i disse skoene for å trene baksiden av leggene! Må virkelig lære meg å gå i dem

Har dere finvær i dag?

10 kommentarer

Siste innlegg