VELDIG TRIST SANG

Du ville ikke skjønt hvor mange følelser som fløy inn i mitt hode da jeg hørte det
Jeg var ikke klar til å takle tapet
Jeg vil leve lenge med all min skyldfølelse
Jeg fikk aldri tid til å ta farvel, så jeg gjør det nå

Farvel, min venn
Føles som i går
At du sprang rundt og smilte til oss
Jeg vil aldri glemme all den moroa som var
Og det vil jeg huske, alltid inni meg

Du ville ikke skjønt hvor mange følelser som er inni mitt hode, etter du reiste fra oss
Jeg er ikke klar til å takle smerten
Men når engler har bestemt seg for å fly, du vender om og de fløy
Jeg fikk aldri tid til å ta farvel, så jeg gjør det nå

Farvel, min venn
Som jeg savner deg
Jeg ville gitt alt bare for en klem
Jeg vil ha deg her
Jeg tenker på deg
Hvil i fred

Vær sammen med meg i den mørke natt
Og når jeg er alene, jeg vet du er der
Bare deg og meg
Min sang til deg

5 kommentarer

Siste innlegg