ØVELSESKJØRINGEN GIKK RETT VEST

I går drog jeg som sagt hjem til mamma for å øvelseskjøre. Vi dro langt inni skogen hvor det ikke er noen biler, men god plass til å øvelseskjøre. Øvelseskjøringen gikk veldig bra, helt til bilen begynte å ryke. Vi var midt inne i skogen, uten dekning på mobilen, med en ødelagt bil. Måtte gå noen kilometer for å ringe, og bli plukket opp. Det viste seg at en slange var røket på bilen, og det var ikke min feil denne gangen – heldigvis!

Mamma inviterte også til grillmat, hvem kan si nei til det? Jeg elsker jo grillmat. Det var kjempe koselig! Kjempe gøy å se Leo igjen. Stakkar hund som har fått en flått under magen. Nå har vi kjøpt flåttmiddel, slik at flåtten ikke skal bite.

I dag er været fantastisk. Jeg skal sole meg i hele dag! hadde egentlig mange planer for dagen, men dropper alt jeg har i hendene når solen skinner! SOling fremfor alt annet når det fortsatt er sommerferie!

Har dere finvær?

13 kommentarer

Siste innlegg