OUTFIT

Nå har jeg ikke blogget på en stund, rett og slett fordi jeg har så mye å gjøre for tiden. I går stod jeg opp tidlig å tok en treningsøkt, deretter måtte jeg gjøre noen ærend, så rydde hus og vaske klær, sole meg og gjøre skolearbeid. Kvelden avsluttet vi på Blæst på Solsiden i Trondheim. På solsiden er det alltid sol! (nesten! I går regnet det faktisk! Er så skuffa!) Men det var utrolig koselig! Drakk champagne og slappet av, var ute sammen med en helt gjeng.


Kjole fra Gina Tricot (49 kr på salg akkurat nå)

Nå har jeg netopp kommet hjem fra en bytur med søstra mi. Det var veldig gøy, for vi fant mange kupp som jeg skal legge ut på bloggen litt senere. Utover dagen ble jeg veldig svimmel, aner ikke hvorfor(ganske skremmende egentlig, følelsen å nesten besvime) Men det gikk bra. Skal bestille meg en legetime å sjekke det ut. I kveld skal vi på familiebesøk:)
Hva har du gjort i dag?

15 kommentarer

Siste innlegg