IM PROUD!

I dag dro jeg hjem til mamma for å øvelseskjøre. Hun hadde ikke såå lyst at jeg skulle kjøre nybilen hennes, siden jeg ødla den sist jeg kjørte. Men hun ga meg en kjangse, vi trodde jo begge at jeg har blitt bedre enn sist gang jeg satt bak rattet. Jeg følte virkelig presset da jeg satte meg i bilen, jeg måtte gjøre dette perfekt hvis jeg skal ha en mulighet til å øveseskjøre bilen flere ganger i tiden fremover. Og guess what? Det gikk strålende! Jeg er superduperfornøyd!

Hadde virkelig gledet meg til å møte Leo og katten vår SUssi. Men Leo var på hyttetur og koset seg, og Sussi var ute et eller annet sted. Så fikk ikke møtt noen av de i dag. Egentlig ganske skuffende. Er så lenge siden jeg har sett dyrene mine nå.

Siden jeg har vært på farten i hele dag gjenstår alt som heter HUSARBEID. Det skal jeg ta meg av nå, slik at jeg kan slappe av resten av kvelden å se SATC sesong 4! Cant wait.
Hatt en fin dag?

10 kommentarer

Siste innlegg