OMG!!

For et herlig vær det er i dag. Er glad jeg fikk en slik dag før jeg begynner i ny jobb på Mandagen! Har nettopp vært å gått meg en laaang tur i finværet, og på turen så jeg noe forferdelig! På en øde landevei så jeg noe ligge i veikanten. Da jeg kom litt nermere så jeg at det var et hode. Et RÅDYRHODE! omg! Det var bare hodet som lå der, kroppen så jeg ikke noen steder. FOr noe forferdelig. Hvor kommer det hodet ifra? Det var blod nedover nakken på dyret. Håper virkelig ikke dette har noe med mishandling å gjøre. Et forferdelig syn….
Nå skal jeg stikke en tur på trening før jeg nyter finværet videre. Siden formen har vært litt smådårlig de siste ukene er det godt å komme igang med treningen igjen. Men jeg skal ta en rolig oppstart, tror jeg trenger det!
Ha en strålende helg alle sammen!

4 kommentarer

Siste innlegg