IM SO DYING

OMG! I dag startet jeg i ny jobb. Måtte stå opp 0400 på morgenen. TRO meg! Det var HARDT! Jeg har trossalt hatt ferie i 2 år nå, og det å starte i fulljobb uten å ha hatt deltidsjobb først er tungt. Da jeg sto opp måtte jeg rydde hus og vaske klær (greit å bli ferdig med det så jeg slapp å gjøre det etter jobb). Kom meg på jobb tidsnok, og har brukt 11 timer av dagen på jobb(inkudert transport til og fra) Jeg er utslitt!!

Tar nok litt tid å komme inn i en ny rutine, og en ny hverdag. Og det er kun en drøm som driver meg gjennom dette. Noe jeg ønsker så sterkt at det virkelig er verd å være litt sliten for. Eller, det er egentlig to drømmer… hhehe

Nå ønsker jeg meg litt mer styrke og energi slik at jeg kan dra på trening, og gjøre litt skolearbeid før jeg skal lage middag til kjæresten som kommer hjem fra jobb, og slappe av med SATC! Jeg har kommet meg til sesong 5, og jeg er hekta!

11 kommentarer

Siste innlegg