JEG LIDER AV

…Søvnmangel! Rekker bare å sove fra 3-6 timer om nettene når jeg jobber fra 7 om morgenen. Må jo stå opp 4 på natta for å rekke første bussen, og da må jeg  legge meg kjempe tidlig kvelden i forvegen. Ikke alltid det funker like bra, og det er vegrenset hvor mye søvn jeg får. Nå er jeg helt utslitt, sovner nesten flere ganger på bussen både til og fra jobb, og er slapp og sliten dagen lang. I morgen skal jeg jobbe 2 vakter, med 7 timer i mellom slik at jeg kan sove litt. Det kommer til å bli tungt.
Rekker ikke gjøre så mye annet om dagen enn å jobbe. Holder meg unna trening til jeg har vært til legen (har plagdes en stund nå, og har fått time hos spesialist.) Fram til da får jeg bare prøve å ta det rolig.


Sommeren er visst over også

Hva gjør dere i dag?

6 kommentarer

Siste innlegg