FINALLY!!!

Nå er det endelig heeelg! I går jobbet vi 2 vakter på et døgn – det var slitsomt. SÅ det er ekstra godt med helg denne uken. Jeg skal bare slappe av å nyyyte tiden de 2 dagene jeg har fri. I dag hadde jeg min første treningsøkt på lenge. Det er ikke lett å få tid til trening når 11 timer hver dag går med til jobb, men det føltes veldig bra å trene igjen. Skal få til en treningsøkt i morgen også. Kan ikke stoppe nå!
Før kjæresten min kommer hjem fra jobb skal jeg rydde hus, vaske klær, vaske kopper, skifte på senga og brette mye klær. På tide med helgavasken….

Ellers har jeg ikke store planer for helgen. Men skal gjøre noer:

– Middag til mamma i morgen (gleeeder meg!)
– Konsert?
– Trening

– Finne tur til London i Oktober eller November. Skal nemlig på julegaveshopping med søster.

Hva skal du i helgen?
7 kommentarer

Siste innlegg