TOO LONG

Nå er det lenge siden jeg har blogget. Ting tar av og til litt tid med meg, har ikke mye fritid om dagen akkurat. Men nå er det på tide med en aldri så liten UPDATE:

– I uken som kommer jobber jeg min siste uke på jobben, og er derfor på utkikk etter ny jobb.
– I dag feiret vi bursdagen til søstra mi for 4. gang.
– Jeg har flere nye innkjøp å vise dere.
– Jeg har fått time til blodgivning (skrekk og gru, det blir skummelt)
– Og om 3 dager skal jeg til spesialist og endelig finne ut hva som er galt med meg.
– Jeg er på utkikk etter en hest jeg kan ri et par dager i uken.
– Jeg har ikke spist middag på en uke pågrunn av jobbing.
– Og sist men ikke minst, jeg vurderer å kjøpe meg en hund.

Endelig helg og tid for goood mat, og middag! (Etterlengtet)

Været er ikke mye å skryte av, så i helga blir det Innendørs aktiviteter
Har tatt svært lite bilder i det siste, men skal komme igang så fort jeg får muligheten,. Slik at det blir litt mer variasjon her på bloggen.

Hva gjør du i helga?

16 kommentarer

Siste innlegg