2 HOT

Det kjipe med å jobbe på natten er at man må sove hele dagen, og i tillegg er det sikkert 30 grader inne i leiligheten vår. Jeg elsker at det er fint vær ute, men skulle ønske jeg hadde tid til å nyte litt av det. Ikke bare sove i en supervarm leilighet å ha det klamt og ekkelt. MEN det er superdigg at det ble sommer igjen.


Skulle ikke tro det var September nå

På Fredag har jeg min siste dag i jobben jeg har nå, det skal bli utrolig godt. Jeg har halvveis ødlagt nakken min og går på smertestillende på grunn av tungt arbeid. Nå er jeg klar for nye utfordringer fremover.

So much to do, so little time. Føler ikke jeg rekker halvparten av det jeg ønsker å gjøre i løpet av en dag. Men det går seg vell til etter hvert. I Hope

Senere i dag skal vi  en tur på Ikea! Gleder meg. Skal kjøpe en kommode slik at jeg får plass til klærne mine. Og en skohylle, vi har jo alt for mange sko, og ikke en eneste skohylle. Så det er jammen på tide!

Hva gjør du i dag?

10 kommentarer

Siste innlegg