ENDELIG!

I går brukte jeg hele dagen på å rydde ferdig leiligheten og å vaske ferdig. Ble virkelig  tidlig ferdig med julevasken i år må jeg si, og vasket oppå skap, inni skap, under skap, skuffer og hyller, tak og gulv. Så godt det er å være ferdig, nå kan jeg endelig nyte ferien.

I morgen starter en ny uke: TRENINGSUKE! Jeg skal ta med meg søstra mi på ELixia og vi skal trene hver eneste dag. GLeder meg! Det blir et hardkjør fremover. På  Mandag skal jeg på shopping og på Onsdagen skal vi ha jentekveld. Mye å se frem til.

Har forresten kun igjen 3 episoder av SATC. Gruer meg til å bli ferdig, det er jo så koselig å se på. Men når jeg er ferdig med sesongene skal jeg se filmene en gang til. Det er nok en annen opplevelse å se filmene når man har sett alle sesongene, enn å bare se filmene uten å ha sett en eneste episode på forhånd.

Noen som kan tipse meg om en skikkelig bra serie jeg kan begynne å se når jeg er ferdig med SATC?

8 kommentarer

Siste innlegg