DET VAR HERLIG DET!

Nå har jeg netopp komme hjem fra trening og shopping! Dro sammen med søsteren min på Elixia Lade og trente kjempe lenge. En god start for oss begge, for vi trente styrketrening over en time, og mye kondisjon i tillegg. Nå kjenner jeg det i hele kroppen, og godt er det. Som nevnt tidligere skal dette være en uke med hardtrening, så vi skal trene hver eneste dag.


Etter treninga drog vi innom XXL sport på Lade, for de selger nemlig Nike treningsthigts Dri Fit, en thigts jeg har ønsket meg lenge. Prøvde den, og likte den utrolig godt… SÅ godt at jeg kjøpte den. Er veldig fornøyd med innkjøpet.


Måtte selvfølgelig ha noe å spise etter den harde treningsøkten, og valget falt på en Noka confektbar, som smaker utrolig godt. Et perfekt måltid etter trening. Både sunnt og godt, og så gir de veldig mye energi.

Trener du ofte for tiden?

9 kommentarer

Siste innlegg