KNOW WHAT?

Endelig er blogg fikset slik at jeg selv kan velge om jeg vil ha midstillt tekst eller ikke. Ble nesten litt frustrert over at det ikke funket, for designet så skikkelig rotete ut.

I dag har jeg hatt en veldig koselig kveld. Laget mat til kjæresten kom hjem fra jobb, tente talglys og koset oss. Akkurat slik en kjærestekveld skal være. Nå skal jeg gjøre noen jobbforberedelser resten av kvelden, og kanskje litt skolearbeid også.


Da jeg shoppet tidligere idag kjøpte jeg lys og et fantastisk herlig pledd! Pleddet er fra Jysk og finnes i mange ulike farger. Angrer på at jeg ikke kjøpte et i svart også, så det skal jeg kjøpe så fort jeg får muligheten. Elsker slike pledd når det blir litt kaldere ute.

I morgen skal jeg på sykehuset for å gi blod for første gang. Jeg gruer meg virkelig, for sist jeg skulle ta blodprøver så besvimte jeg. Og jeg er livredd blod, sprøyter og ledninger. Men det er verd det, for jeg vil gjøre noe godt for andre.

10 kommentarer

Siste innlegg