PUUUUH, UTSLITT NÅ JA!

I dag har jeg vært på farten hele dagen. Først dro jeg til en stall for å prøveri en hest jeg ønsker å ha på for. Hesten var utrolig nydelig, og det var veldig gøy å endelig ri igjen. Da jeg var ferdig i stallen måtte jeg forte meg å ta bussen til sykehuset for å dra på kontroll for blodgivning.

Jeg tok bare 4 glass blodprøver for å sjekke blodet. Det gikk ganske ok, de som jobbet der var hyggelige og fikk meg til å slappe av. Selv om jeg er redd blod og nåler var det ikke så ille fordi det kun var 4 glass, men jeg gruuer meg virkelig til å gi en halv liter på en gang.

Etter blodtesten møtte jeg søstra mi, og vi drog på en liten shoppingsrunde i byen. SÅ bar det rett på Elixia for å trene. Det var godt det, men nå er jeg utslitt. Har ikke vært hjemme i det hele tatt i dag, så det er godt å endelig kunne slappe av litt.

Har endelig tatt meg en opprydding i skoene mine også. Det var på tide

8 kommentarer

Siste innlegg