GJETT HVA JEG HAR GJORT?

Øvelseskjørt! Jeg gruet meg skikkelig til å øvelseskjøre idag. Av og til går det for lenge mellom hver gang jeg kjører, og jeg føler jeg har glemt alt. I tillegg regnet det mye, og jeg har aldri kjørt i regnvær før. Da jeg og mamma satte oss i bilen og jeg skulle starte, så gikk det supert. Jeg kjørte på hovedveien for første gang, kjørte fortere enn jeg har kjørt før, og prøvde meg i en rundkjøring, noe jeg heller aldri har gjort før. Det gikk super, og nå gleder jeg meg til neste gang! Nå har jeg funnet gleden ved å kjøre bil.


Jeg fikk også beskjed om at jeg fikk hesten jeg prøveridde på for. Utrolig gøy, så nå skal jeg ri 2 dager i uken på en superfin hest. Det blir koselig å starte på med hest igjen, det er jo så lenge siden sist. Det var en av tingene jeg gledet meg til når vi skulle flytte tilbake fra Florida, å starte på med ridning og hest igjen.


Nå skal jeg se den nyeste episoden av Gossip Girl. Har jo ventet hele sommeren på nye episoder så det blir spennende. Det har også kommet ny episode av One Tree Hill, så nå venter jeg kunn på Frustrerte fruer. Noen som vet når det kommer nye episoder?

Go helg alle sammen

9 kommentarer

Siste innlegg