XFACTOR SKUFFELSE

I dag har jeg fått utrolig mye ut av dagen. Jeg stod faktisk opp kl 07.00 og det er tidlig til å være meg når jeg har fri. Først gjorde jeg noen ærend (det er MYE å gjøre for tiden!), så besøkte jeg og søsteren min Heidi og hennes søte Babyjente Adriana. Deretter dro jeg til stallen og red en times tid. Nå er jeg like stiv i kroppen som jeg var sist gang jeg red, altså minst like stiv som en 90åring.

Ellers ble jeg svært skuffet over X factor i dag, favoritten min gikk ut allerede. Det var hun Camilla som hadde den vakre og unike stemmen. Vet ikke om jeg orker å følge med på X factor fremover, bare fordi jeg ble så skuffet.


Måtte sensurere ansiktet mitt fordi jeg gjør utrolig mange rare utrykk når jeg konsentrerer meg. Hahah

Hva skal du i helgen?

6 kommentarer

Siste innlegg