EN DAG DER ALT MÅ GÅ GALT

Dagen i dag startet ikke så bra for min del som jeg nevnte tidligere på bloggen. Nakken og ryggen min var umulig og jeg greide ikke bevege på hodet. Så skulle jeg ut å ta bussen, gikk i 20 min til busstoppet før jeg oppdaget at jeg manglet busskortet. Så måtte jeg gå hjem 20 min for å finne det – men jeg fant det selvfølgelig ikke! Måtte dra å ta ut penger, og gå 20 min til bussen igjen. Kom for sent til en avtale jeg hadde, noen kroner fattigere, et busskort mindre og i tillegg følte jeg at jeg hadde feber. Huff, kan det bli verre?

Faktisk ble det bedre etter det. Red på en veldig koselig tur sammens med ei veninne. Vi red i skogen og høstfargene var utrolig fine! Skogen var veldig fargerik og hestene koste seg de også. Nå skal jeg snart lage god middag til kjæresten min som snart kommer hjem fra jobb:)Det blir iallefall en koselig kveld!

Hatt en fin dag?

12 kommentarer

Siste innlegg