SIDEN SIST!

IM back!

For now!

I det siste har jeg hatt MYE å gjøre, jeg har vært på jobbjakt blandt annet, gjort mye skolearbeid, og vært rundt omkring på mange ærend! Hadde jobbintervju hver dag i denne uka. Siden sist har jeg:

– Funnet ut at eksamenstiden nærmer seg. Fant ut i går at jeg har eksamen om en måned! Omg! trodde det var 11. Desember, men det var visst 11. November. Så jeg har ikke så god tid på meg som jeg hadde trodd. I morgen starter puggingen. Jeg har mye å lære før jeg skal møte opp på eksamen.

– Opplevd at det hagler! (Allerede)

– Vært på middag hos pappa. Det var super koselig!

– Vært på toilldag i Trondheim, og funnet noen kupp. Ikke mange, men noen. Ble egentlig litt skuffet over utvalget.

– Ridd på time for instruktør igjen. Lærerikt og morro!

– Bestemt meg for å kjøpe Acne Admire! Herrlighet, jeg MÅÅÅÅÅÅ bare!

Hva har du gjort i det siste?

2 kommentarer

Siste innlegg