JA JEG LEVER!

Syyyykt lenge siden jeg har vært inne på bloggen nå, har så mye annet å gjør om dagen. I tillegg til en 100% jobb, så har jeg 2 eksamener denne uka. Ble ferdig med en av de i dag, og har den siste i morgen. Når jeg er ferdig i morgen kan jeg puste lettet ut, for da er jeg ferdig med alle eksamener for i år!

Eksamen i dag gikk veldig bra, det var kun en en-timers eksamen, og de fleste ble ferdige etter 30 min. Den bestod kun av 5 spørsmål. Da jeg ble ferdig dro jeg på shopping for å finne noen julegaver. Men endte selvfølgelig opp med mest til meg selv. Bikbok hadde nemlig 50% på hele butikken, og det er jo ikke galt!

Jeg har faktisk skrevet en kalenderplan med alt jeg må få gjort i en måned fremover. Liker å ha mye på planen, og ha en oversikt over alt som må bli gjort. Mye spennende som skjer fremover.

Kjøpte endelig disse herlige skoen fra HM som jeg har ønsket meg lenge!

Hva gjør du for tiden?

5 kommentarer

Siste innlegg