JULEBORD PÅ EN TORSDAG

I dag var jeg på julebuffe på Britannia hotell. Wow, det var helt sykt mye god mat. Og jeg ville smake på alt, men ble fort mett. Prøvde både ribbe, potet, kalkun, laks, eggerøre, egg og reker. Det var så mye å smake på at jeg tok på alt mulig rart på fatet, og smakte på alt. Og lot over halvparten ligge igjen. Stakkar servitør som måtte rydde opp etter meg.

Dessertbordet er er kapittel for seg selv. Det var et langbord dekket med alt fra kaker og riskrem tiil boller and you name it. De hadde absolutt alt. Nå er jeg stappmett.


Nå er det en sliten Linda som skal finne senga. Jeg skal nemlig opp 5 i morgen tidlig. (I morgen er det endelig helg, og da skal jeg ta meg tid til å fikse ferdig designet og svare på kommentarer. Skal også fortelle hvem som vant øredobbene og kan vente seg noe i posten i løpet av de nermeste dagene)

4 kommentarer

Siste innlegg