This is me

Jeg er Linda Johnsen, ei jente født i 1987 år som er bosatt i Trondheim sammens med min herlige kjæreste. Her i Trondheim har jeg bodd mesteparten av livet, med unntak av 2 år hvor jeg bodde i Dayton Beach Florida, og et halvt år da jeg bodde i Fakenham, England.

Er veldig opptatt av klær, mote og shopping, noe denne bloggen dreier seg om, i tillegg til min hverdag. Har blogget en god stund nå, og stortrives med det.

 

På fritiden liker jeg å spille tennis, trene, ri, shoppe og reise. Jeg prøver å få tid til å trene så mye som mulig, og har både trent på Elixia og 3T. Har gått på flere tenniskurs og har tilogmed prøvd Cheerleading, noe som er utrolig gøy!

 

Har fullført 3 år på BI i markedsføring, og har til daglig en fulltidsjobb som tar mye av tiden min. Er heldig og har funnet drømmejobben som er relevant for utdanningen min. 

Det var litt om meg.. Les bloggen så får du vite mer.

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg