ER DET MULIG?

På Søndagen hadde jeg store planer om å sove ut, se film og bare slappe av på sofaen hele dagen. For å ta igjen tapt søvn gjennom hele uka, og for å ikke tenke på noe annet enn å slappe av og roe ned litt før en ny jobb-uke. Men ting ble langt fra slik som planlagt. Venninna mi spurte om jeg ville bli me på ridetur i snøen, selvfølgelig sa jeg ja! Men først tok jeg meg en treningsøkt på Elixia. Deretter var det stallarbeid og en laaaang herlig ridetur imørket. Vi red gjennom skogen, noe som var kjempe koselig. Senere på kvelden dro vi på besøk og spiste taco. Fullt kjør hele dagen, noe som var fantastisk herlig, men fikk ikke tid til å slappe av:P Men det kan man alltids gjøre senere.

I går hadde jeg en lang shoppingsdag sammens med 2 venner, hvor jeg kjøpte ferdig de fleste av julegavene jeg har igjen. Og selvfølgelig shoppet jeg litt til meg selv også. I morgen satser jeg på å bli helt ferdig med julegavene. Det er så mye som skjer for tiden – and I like it!


Exhausted

6 kommentarer

Siste innlegg