WHERE DID IT GO MISSING?

I morgest stod jeg opp 0800 fordi jeg hadde så mye å gjøre. Tenker egentlig alltid at jeg skal bruke helgene på å sove ut, men føler at å sove er veldig bortkastet tid, og derfor blir det aldri slik. Vil ikke sove bort helgene! Først hadde jeg planerom å dra en tur i stallen, hadde 2 hester i dag. Og skulle ri på tur med Tine, ei jente i stallen. Jeg presterte å miste bussen faktisk! Men det ordnet seg likevel – heldigvis.

Senere dro vi på familiemiddag. Det er alltid like koselig. Spise mye god mat, men jeg holdt meg unna lutefisken – er ikke særlig fan akkurat! Hyggelig å være sammen med familien.


Skulle bli ferdig med julegavene i dag også, men kom meg aldri på shopping. Sykt at jeg ikke er ferdig enda, når jeg startet i Oktober! Mangler bare 2 gaver, men likevell. Det er under en uke til julaften! Lurer også på hvor julestemningen har blitt av. Det er 10- her og det blåser mye. Jeg ønsker meg 2- og snøø! For da får jeg julestemning… SKal sette på en julefilm strax, for det hjelper 🙂

Hva har du gjort i dag?

2 kommentarer

Siste innlegg