SCARY I THINK

I dag var jeg i Sverige en tur sammen med kjæresten min. Der møtte vi familie og spise lunsj på cafe. Veldig koselig, hyggelig med en Sverigetur før jul. Det som ikke var så koselig var at vi skulle kjøre gjennom en tunnel på veien til Sverige, en tunnel på over 3 mil! Jeg hater å kjøre i tunneler, og i dag dogget det på frontruta så vi mistet det meste av sikten. Det var kjempe skumelt, har skrekktanker om hva som kan skje i en tunnel. Heldigvis gikk det bra, PUH!

Nå har vi tent mange talglys, tent det 4. adventslyset og koser oss med godis. Strax blir det en julefilm også, for i går sovnet jeg midt under filmen (typisk meg) så jeg gir meg selv et nytt forsøk i dag. Imorgen har jeg mye på planen, skal blandt annet til hudpleier for å få tilpasset sminke.

Har du hatt en fin helg?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 kommentar

Siste innlegg