IM READY – ALMOST

De siste dagene har gått i ett! Har ikke hatt tid til så veldig mye på grunn av full timeplan. På Tirsdag hadde jeg to hester etter jobb, red på tur med begge to i 25-. Det var kaldt, men veldig koselig. I går hadde jeg frisørtime, og det tok sin tid. Hele 2 timer! (striping og klipp, dere får se resultatet litt senere) Etterpå kjøpte jeg julegaver, og senere på kvelden leverte jeg ut alle julegavene. Måtte rydde hus og vaske litt, og finne frem antrekk til julaften, for i dag drar jeg nemlig hjem til mamma og familien for å feire jul. Letet lenge etter det perfekte antrekket, og har med 3 kjoler å velge mellom.En som er hvite, en beige og en som er lyyse lilla. Er litt usikker hvilken jeg kommer til å ende opp med.

Nå gjenstår det bare å pakke ned noen julegaver og pakke en bag med klær før jeg drar på jobb. Etter jobb må jeg kjøpe den siste julegaven (!?) og deretter skal jeg hjem til familien å spise og pynte juletreet 🙂 Gleder meg!

Gooood Jul alle sammen!

4 kommentarer

Siste innlegg